
لج بازی: ساییده شدن ستونهای زندگیست xa0xa0آن زمانی که باید دوست بداریم،کوتاهی می کنیم .آن زمان که دوستمان دارند لج بازی می کنیم. لجبازیxa0 یکی از رفتارهای ناسازگارانه است ، لج بازی یعنی پافشاری روی نظرات و عقیده های خود و مخالفت با نظرات و عقیده های دیگران که این مخالفت گاهی آگاهانه و گاهی ناآگاهانه است.اصولا لجبازی یک نوع رفتار و واکنش نامطلوب است که به صورت های مختلفی خود را نشان می دهد از جمله آسیب رساندن به دیگران ،ناسزا گفتن ، گریه کردن وفریاد کشیدن ، شکستن وسایل، آسیب رساندن به خود ودیگر...
ادامه مطلب